סיסמתך תשלח אליך בדואר אלקטרוני

הלידרים של עולם הפרסום: אור פיאלקוב

מאת: הלידרים | 24 ביולי 2016

הוא שואב את השראתו מקריאת ספרים וחולם לעשות קמפיין בינלאומי לחברת הלבשת ספורט, תכירו את אור פיאלקוב, המנהל והבעלים של פיאלקוב דיגיטל.

תכירי את אור פיאלקוב מומחה בפרסום מבוסס תוצאות בדגש על לידים, התקנות אפליקציות ומכירות באינטרנט. אם אתם עוסקים בתחום הדיגיטל אתם וודאי מכירים אותו מהקבוצה: מקצועני פרסום בפייסבוק

 

אור פיאלקוב

אור פיאלקוב

מקום העבודה: Fialkov Digital 

מהו תפקידך בחברה?  מנכ”ל ובעלי החברה.

למה בחרת דווקא בעולם הפרסום? התאהבתי בתחום אחרי שלמדתי אותו, אני אוהב לפרסם ולהגיע לאנשים.

אם לא היית עוסק בתחום הפרסום, איפה היינו מוצאים אותך כיום? למדתי היסטוריה, אז אני מניח שהייתי עוסק בתחום.

במילה אחת, מה הכי מייחד את המשרד שלך? מקצוענות.

אלו תכונות הופכות איש פרסום למצליח? להיות מקצוען בתחום ולהכיר את הכלים הרלוונטיים

מאיפה אתה שואב את ההשראה שלך? אני אוהב לקרוא ספרים, והספר של מייסד אינטל ישראל – מנהיגות בדרך הקשה (מאת דב פרוהמן) נתן לי השראה להמשך הדרך.

איך נראה “יום רגיל במשרד”? יום “רגיל” אצלי הוא טירוף של טלפונים, פגישות, ועבודה במשרד מהבוקר עד הערב.

מהו הקמפיין המוצלח ביותר שלך? ההשקה של אפליקציית “תן ביס” בפייסבוק – פייסבוק כתבו על זה כמקרה לדוגמה מאחר והיו עשרות אלפי הורדות.

פדיחה עם לקוח? שומר את זה לעצמי 🙂

מהו הלקח הכי חשוב שלמדת בפרסום במהלך השנים? אין בטחון בשום כלי וחייבים לנסות כמה שיותר.

איזה קמפיין של משרד מתחרה אהבת במיוחד? קמפיין ההקשה של בורגר קינג של מקאן היה מאוד מוצלח לדעתי.

הפוסט הכי מוצלח שלך? קמפיין רימרקטינג דינאמי הראשון שעשינו, הוא הביא תוצאות ממש טובות , זה לא היה פוסט אחד אלא פוסט מותאם אישית לכל מי שנכנס לאתר שלהם.

איזו חברה אתה חולם לפרסם? NIKE – אני חושב שאנחנו יכולים לעשות להם עבודה טובה מאוד בפרסום בינלאומי.

איזה קמפיין לעולם לא תיקח על עצמך? לא לקחתי על עצמי קמפיינים של קריאה בקלפים בגלל שהבנתי מהם שמי שנופל לזה אלו אנשים שאין להם כסף.

 

מקצועני פרסום בפייסבוק